Pārlekt uz galveno saturu

Jūs atrodaties šeit

SIA Ekodoma darbinieki ir uzņēmuma panākumu atslēga, jo visi mūsu darbinieki iesaistās uzņēmējdarbībā, kuras pamatā ir darbinieku zināšanas, kompetence un erudīcija. Mūsu mērķis ir piesaistīt viskvalificētākos un piemērotākos darbiniekus.

 

Aicinam savam kolektīvam pievienoties:

 

BIROJA ADMINISTRATORU/PROJEKTU ASISTENTU (uz nenoteiktu laiku)

Jūsu darba pienākumi būs:

  • Darbs pie starptautisku projektu aktivitātēm enerģētikas, vides un ekonomikas jomā;  
  • Korespondences organizēšana;
  • Uzņēmuma personāla sabiedrisko pasākumu organizēšana;
  • Darbs pie pētījumu atskaišu un ziņojumu noformēšanas;
  • Konferenču, apmācību un semināru organizēšana;
  • Dažāda veida un satura materiālu tulkošana;
  • Darbs ar radošajām aģentūrām (maketu izstrāde, koordinēšana, kontrole, termiņu ievērošana u.c.);
  • Asistēšana biroja darbinieku ikdienas darbos (tai skaitā grāmatvedības).

Prasības kandidātiem:

  • Interese par enerģētikas, vides un ilgtspējīgas attīstības jautājumiem;
  • Spēja ātri mācīties un vēlme apgūt jaunu informāciju;
  • Iegūta augstākā izglītība;
  • Labas iemaņas darbam ar datoru (MS Office, Excel, Photoshop, Premiere u.c.);
  • Mērķtiecīgums, patstāvība, atbildības sajūta un orientācija uz rezultātu;
  • Prasme strādāt komandā un prasme brīvi komunicēt gan telefoniski, gan e-pastos, gan klātienē;
  • Vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība;
  • Ļoti labas latviešu un angļu valodas zināšanas (krievu valodas zināšanas ir vēlamas).

Uzņēmums piedāvā:

  • Interesantu un dinamisku darbu starptautiskā uzņēmumā vides un enerģētikas jomā;
  • Amatam atbilstošu atalgojumu un sociālās garantijas;
  • Apmācību iespējas;
  • Atsaucīgu un draudzīgu profesionālu kolēģu atbalstu.

 

Darba laiks: Pilna slodze

Darba vieta: Noliktavas iela 3-3, Rīga (Centrs)

 

Gaidīsim Jūsu CV ar pievienotu motivētu pieteikuma vēstuli līdz 2018. gada 28. novembrim.

Kontaktpersona: Agris Kamenders

E-pasts:  agris@ekodoma.lv  

Papildus informācija pa telefonu: 67323212